تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بریدن گوش و دم یک روباه توسط سه حیوان آزار! + عکس

مسئول روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی توضیحاتی را پیرامون فیلمی که اخیرا در شبکه های اجتماعی در رابطه با آزار و اذیت یک روباه منتشر شده، ارائه داد.

 مسئول روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی توضیحاتی را پیرامون فیلمی که اخیرا در شبکه های اجتماعی در رابطه با آزار و اذیت یک روباه منتشر شده، ارائه داد.

سجاد قلی‌پور گفت: در این زمینه با اعلام شکایت اداره حافظت محیط زیست شهرستان پیرانشهر در تاریخ 28/ 9/ 95، سه نفر از متهمان این اتفاق با عنوان اتهامی آزار و اذیت حیوانات از طرف دادگستری شهرستان پیرانشهر تحت تعقیب قرار گرفتند.
 

 بریدن گوش و دم یک روباه توسط سه حیوان آزار

 
متهمان به اتهام خود اقرار کردند و در د فاعیات از خود اظهار داشتند که این روباه طیور آنها را تلف کرده و از شدت ناراحتی این کار را کرده اند و از کرده خود اظهار ندامت و تقاضای عفو و بخشش طلب کردند.

وی افزود: به نامبردگان اتهام مذکور تفهیم و به زندان معرفی شدند و پرونده در حال رسیدگی و تحقیقات نهایی است و طبیعتا مجازات متناسب برای آنها از طرف دادگستری اعمال می شود.
 
چندی پیش چند تن از اهالی یک روستا در پیرانشهر اقدام به انتشار فیلم دلخراش آزار بی‌رحمانه یک روباه کرده بودند که در آن به بریدن گوش و دم روباه کرده مشغول بودند که با اعتراضات گسترده کاربران در فضای مجازی مواجه شد.

ایسنا

اخبار مرتبط:

دختر حیوان‌ آزار بازداشت شد!

پلیس در تعقیب دختر شیشه ای حیوان آزار پایتخت! + تصاویر

سیرک حیوان‌ آزار این بار در تبریز +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بریدن گوش و دم یک روباه توسط سه حیوان آزار! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..