تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز دو مرد شیطان صفت به دختر بیهوش + عکس

تجاوز دو مرد شیطان صفت به دختر بیهوش + عکس

دختر جوان پس از ضرب و شتم بیهوش شد که دو مرد شیطان صفت قصد داشتند به این دختر در حالت بیهوشی تجاوز کند ولی …

حمله 2 اوباش و تجاوز به دختر 19 ساله در حالت بیهوشی

2 مرد که زن جوانی را مورد حمله قرارداده بودند و در حالت بیهوشی مورد تجاوز قرار داده بودند، محاکمه شدند.

این دو مرد در تمام مراحل خود را بی گناه می دانند، اما یک شاهد توانسته است علاوه بر نجات قربانی از چنگال آنان، علیه این دو شهادت سینگینی بدهد.

تجاوز دو مرد شیطان صفت به دختر بیهوش + عکس

عکس 2 مرد متجاوز

دختر 19 ساله ای که مورد حمله اوباش قرار گرفته بود بیهوش روی زمین افتاد اما اوباش نمی خواستند از بدن بیهوش او هم بگذرند و قصد تجاوز داشتند که با کمک فردی به نام کریستسن گراسیا از مهلکه نجات یافت.

این خانم در حالت بیهوشی بود که کریستین دید فردی بالای سر او و در حال آزار و اذیت وی است که بلافاصله آن فرد را گرفت و با هم درگیر شدند.

در نهایت ،پس از زد و خورد آن دو مجرم فرار کرده بودند اما پلیس توانست هر دو را بازداشت کند . متهمان صبح دیروز به جرم ضرب و شتم و آزار و اذیت محاکمه شدند و قاضی هنوز دستور داد تا آنان در زندان بمانند تا جلسات دیگر نیز برگزار شود.

تجاوز 2 مرد شیطان صفت به دختر بیهوش ! + عکس

4 ژانویه 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز دو مرد شیطان صفت به دختر بیهوش + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..