تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجوز جذب دانشجوی مقطع کارشناسی در دانشکده فنی نهاوند دریافت شد

حسن بهرام نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، گفت: به‌منظور پیگیری مسائل و مشکلات دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی جلسه‌ای با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و معاون پارلمانی وزارت علوم و همچنین رئیس دانشکده فنی نهاوند در تهران برگزار شد.

وی گفت: در این دیدار و جلسه، پیرامون مسائل مختلف این دانشکده بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت که نتایج مثبت و ارزنده‌ای با حضور اعضا حاصل شد.

بهرام نیا اخذ مجوز ایجاد یک‌رشته کارشناسی و جذب دانشجو در دانشکده فنی حاج حشمت، ایجاد حداقل ۲ رشته کاردانی جدید به‌منظور گسترش رشته‌ای، جذب ۲ نیرو به‌عنوان هیئت‌علمی در دانشکده فنی نهاوند و موافقت با جذب نیروی جدید به‌منظور تأمین کارمندان موردنیاز دانشکده مذکور را ازجمله دستاوردهای این دیدار عنوان کرد.

وی گفت: به‌منظور ایجاد رفاه و امنیت برای دانشجویان این دانشکده مجوز و موافقت مشارکت دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در ساخت خوابگاه موردنیاز دانشکده به میزان ۵۰ درصد نیز گرفته شد.

وی با تأکید بر اینکه با تحقق این موارد شاهد توسعه آموزش عالی و گسترش رشته‌های فنی و حرفه‌ای در شهرستان خواهیم بود، عنوان کرد: توسعه مراکز آموزش عالی و دانشگاهی در شهرستان به‌خودی‌خود موجب توسعه شهرستان می شود چراکه یکی از برنامه‌ها جان دادن به روح آموزش عالی در شهرستان نهاوند است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجوز جذب دانشجوی مقطع کارشناسی در دانشکده فنی نهاوند دریافت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..