تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح روحانی خانواده تدوین می شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از تهیه و تدوین طرح «روحانی خانواده» در استان خبر داد.

طرح روحانی خانواده تدوین می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام گفت: طرح «روحانی خانواده» با هدف ترویج امر به معروف و نهی از منکر در استان تهیه، تدوین و به یک فرهنگ عمومی تبدیل می شود.

وی افزود: این طرح همانند طرح پزشک خانواده، از مهم ترین راه های دستیابی به جامعه سالم مورد نیاز خانواده ها خواهد بود.

نکونام با تأکید بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه های اجرایی در اجرای برنامه های امر به معروف و نهی از منکر، اضافه کرد: بر اساس قانون مسئولان دولتی باید فضای ترویج امر به معروف و نهی از منکر را در دستگاه های اجرایی فراهم کنند.

وی یادآور شد: گروه های امر به معروف و نهی از منکر باید در نقاط مختلف استان افزایش یابد و از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: استفاده از توان آمران به معروف و ناهیان از منکر، معتمدان محلی و ریش سفیدان به منظور افزایش معروف و کاهش منکر در سطح جامعه باید در اولویت قرار گیرد.

نکونام افزود: جلسات و برنامه های مربوط به حوزه امر به معروف و نهی از منکر در استان باید کاربردی و اجرایی شود.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح روحانی خانواده تدوین می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..