تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمار جشنواره‌ای استراتژیک‌ است/ جشنواره عمار مربوط به یک فصل خاص نیست

جشنواره مردمی عمار جشنواره‌ای جاری و ساری در طول سال است که فیلمسازان با نگاه متفاوتشان آثار درخشانی را ارائه می‌دهند.

جشنواره عمار مربوط به یک فصل نیستناصر نادری کارگردان، در خصوص فلسفه وجودی جشنواره عمار به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: جشنواره عمار یکی از استراتژیک‌ترین جشنواره‌هایی است که باید از آن حمایت شود و از کنار آن به سادگی عبور نکرد. این جشنواره مختص به یک فصل خاص نیست و در تمام طول سال جریان دارد.

وی در خصوص مستند «نبرد پنهان» و ارائه آن به جشنواره بیان کرد: در این مستند در خصوص مدافعان حرم و مظلومان شهید در سوریه، به زوایای مختلف آن پرداختم. ما در این مستند تلاش کردیم تا به این سوال پاسخ بدیم.

نادری درباره اکران‌های مردمی فیلم در جشنواره عمار تصریح کرد: در مناطق اهل سنت ایران این فیلم («نبرد پنهان») اکران شده. یکی از این مناطق تربت جام است که فیلمسازان اهل سنت آنجا مستند را تماشا کرده و تحت تأثیر قرار گرفته‌اند و بعد یک منطقه دیگر در بوکا. جوانان بسیار علاقمند بودند، خیلی درباره سوریه سوال داشتند و خیلی هم ما را مورد لطف خود قرار داده‌اند و بسیار از اینکه در جمع مردم فیلمم را دیدم خوشحال شدم؛ چون یک فیلمساز همیشه دوست دارد در دل مردم اثرش را ببیند.

نادری ادامه داد: خوشبختانه عمار تکلیفش با خودش مشخص است و می‌داند به کجا می‌رود و صادقانه حرف خود را می‌زند. در ابتدا این جشنواره با بیست فیلم آغاز شد و الان مخاطبان زیادی دارد. فیلمسازان زیادی هم برای آن کار می‌کنند. بنابراین جریان‌سازی بسیاری را در این جشنواره شاهد هستیم که اتفاق میمون و مبارکی است.

وی در خصوص سختی کار و موقعیت هایی که در آن قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: ما سختی‌های کار را پذیرفتیم و سه گانه مستند نبرد پنهان را تهیه کردیم. بخش اول آن درباره مدافعان حرم، جنگ شیعه و سنی و دست‌های پشت پرده این جنگ بود که البته بعد نشان دادیم آنها نیز در این بازی ضرر کرده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمار جشنواره‌ای استراتژیک‌ است/ جشنواره عمار مربوط به یک فصل خاص نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..