تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مستندسازان نوجوان عمار در شبکه امید

گزارشی از جشنواره عمار در شبکه امید، به معرفی مستندسازان نوجوان می‌پردازد.

مستندسازان نوجوان عمار در شبکه امیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه کودک و نوجوان سیما؛ پخش گزارشی جشنواره عمار هر روز راس ساعت هجده و سی الی نوزده در شبکه امید صورت می گیرد.
 
در این برنامه شبکه امید علاوه بر گزارش مختصر رویدادها برنامه هایی همچون پخش قسمتهایی از فیلم ها و مستندهای برگزیده، گفتگو با مسئولان جشنواره، معرفی بازیهای رایانه ای ایرانی جشنواره و به طور خاص گفتگو و معرفی مستند سازان نوجوان شرکت کننده جشنواره را در برنامه دارد.
 
گفتنی است؛ پخش همه روزه جشنواره عمار از شبکه امید تا روز جمعه 17 دی ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مستندسازان نوجوان عمار در شبکه امید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..