تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترن هوایی برای عابران پیاده و کسانی که می ترسند

کد خبر: ۴۵۵۰۷۱

۷۸  بازدید

اگر از حلقه ها و ارتفاعات سرگیجه آور ترن هوایی می ترسید، می توانید یک ترن هوایی جدید را در دویسبورگ تجربه کنید که می توانید پیاده بروید و آن را با سرعت قدم هایتان تنظیم کنید.

برترین ها: اگر از حلقه ها و ارتفاعات سرگیجه آور ترن هوایی می ترسید، می توانید یک ترن هوایی جدید را در دویسبورگ تجربه کنید که می توانید پیاده بروید و آن را با سرعت قدم هایتان تنظیم کنید. این رولرکاستر توسط طراح هامبورگی «هایک موتر» و «اولریش گنث» طراحی شده و «ببر و لاکپشت» نام داشته، 45 متر ارتفاع دارد و از 249 پله تشکیل شده است.


بازدیدکنندگان می توانند از میان مجسمه های منحنی بالا روند و در آن راه بروند و در گذرگاه های مارپیچی با سرعت خود از مناظر اطراف لذت ببرند. این ایده جالب در هاینریش-هیلبراند مشرف به رود راین در دویسبورگ آلمان قرار دارد. حدود 120 تن فولاد گالوانیزه برای ساخت آن استفاده شده که توسط 17 پست پشتیبانی می شود و شب ها چراغ های LED نزده را روشن می کنند.

ترن هوایی برای عابران پیاده و کسانی که می ترسند  ترن هوایی برای عابران پیاده و کسانی که می ترسند  ترن هوایی برای عابران پیاده و کسانی که می ترسند  ترن هوایی برای عابران پیاده و کسانی که می ترسند  ترن هوایی برای عابران پیاده و کسانی که می ترسند  ترن هوایی برای عابران پیاده و کسانی که می ترسند  ترن هوایی برای عابران پیاده و کسانی که می ترسند 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترن هوایی برای عابران پیاده و کسانی که می ترسند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..