تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بندی که ساعت معمولی را به گجت هوشمند تبدیل می‌‌کند

بند هوشمندی برای ساعت‌های معمولی در CES 2017 معرفی شده که گران‌قیمت است و طراحی خاصی دارد.

به‌لطف محصول جدیدی که امروز معرفی شده است می‌توان هر ساعت معمولی را به یک ساعت هوشمند تبدیل کرد. این بند که CT Band نام دارد از طراحی جالبی بهره نمی‌برد و گران بودن آن باعث می‌شود تا از ارزشی که دارد کاسته شود.

در هر صورت، با استفاده از این بند هوشمند می‌توانید بعضی از قابلیت‌های یک ساعت هوشمند را به ساعت معمولی خود اضافه کنید. روی این بند از یک صفحه نمایشگر ال‌ای‌دی استفاده شده و همچنین سنسورهایی درون آن به‌کار رفته که می‌توانند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهند.

از دیگر مشکلات این بند، کوچک بودن نمایشگر است و همچنین باتری به‌کار رفته در آن سریعا تمام می‌شود. سازنده CT Band قصد دارد محصول جدید خود را به قیمت ۱۷۹ دلار برای مدل چرمی عرضه کند. البته مدل دیگری نیز از جنس سیلیکون در دست ساخت است که گویا اواخر سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می‌شود.

در نهایت باید در نظر داشته باشید که با قیمت این بند هم‌اکنون می‌توان ساعت هوشمند خریداری کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بندی که ساعت معمولی را به گجت هوشمند تبدیل می‌‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..