تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات و رندر مطبوعاتیZTE Blade V8 Pro پیش از رونمایی رسمی افشا شد

مشخصات و رندر مطبوعاتیZTE Blade V8 Pro پیش از رونمایی رسمی افشا شد

در واپسین روزهای سال 2016، از کشور چین اخباری در خصوص اسمارت فون جدید و میان رده ZTE که از دوربین دوگانه هم برخوردار است به گوش رسید. این اسمارت فون که گویا ZTE Blade V8 نام دارد در رگولاتوری چین، TENAA، دیده شده بود و از این حکایت داشت که این کمپانی تولیدکننده اسمارت فون درصدد است نخستین محصول برخوردار از دوربین دوگانه خود را راهی بازار کند. در ادامه با تک شات همراه باشید.


از قرار معلوم ZTE یک یا تعدادی اسمارت فون را در جریان نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهد کرد که یکی از آنها احتمالا Blade V8 Pro خواهد بود که با توجه به نامش، باید نسخه ارتقا یافته Blade V8 باشد.


از طرفی، با توجه به اینکه تصاویر مربوط به Blade V8 Pro نخستین بار از کشور روسیه منتشر شدند، به نظر می رسد که این محصول در بازارهای اروپا و آمریکا عرضه شود. با توجه به تصاویر مطبوعاتی لو رفته از این اسمارت فون، می توان مشخصات سخت افزاری آن را نیز تا حدودی حدس زد.


بدون شک Blade V8 Pro یک محصول میان رده است، چرا که از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 625 کوالکام با سرعت کلاک 2 گیگاهرتز برخوردار است. این پردازنده با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای حافظه داخلی که با استفاده از microSD قابل ارتقا است همراه شده است.


ویژگی حائز اهمیت در این گوشی، وجود دوربین پشتی دوگانه است که از دو دوربین 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است. Blade V8 Pro همچنین از فلاش دوگانه LED برخوردار است. دوربین سلفی این گوشی نیز 8 مگاپیکسلی است.


گفته می شود این اسمارت فون ابعادی برابر با 155.96x76.96x9.14 میلی متر و با احتساب باتری وزنی معادل 185 گرم دارد. نمایشگر Blade V8 Pro نیز 5.5 اینچی و فول اچ دی است و از پوشش کورنینگ گوریلا گلس 3 بر روی آن استفاده شده است.


از نظر نرم افزاری، این محصول میان رده ZTE، با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو عرضه می شود و قابلیت پشتیبانی از LTE را داراست و باتری آن نیز 3140 میلی آمپر ساعتی است.


انتظار می رود Blade V8 Pro در هفته های آتی در کشور آمریکا با قیمت 230 دلار عرضه شود. قیمت عرضه این محصول در اروپا احتمالا کمی بیشتر خواهد بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات و رندر مطبوعاتیZTE Blade V8 Pro پیش از رونمایی رسمی افشا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..