تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی در گلستان

نمونه های بخش کشاورزی گلستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان، در سی و یکمین جشنواره معرفی و تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی استان که در کانون طاها گرگان برگزار شد گفت: از میان کشاورزان کاندیدای نمونه، ۴۴ نفر در بخش های مختلف کشاوزری گلستان به عنوان نمونه انتخاب شدند.

مختار مهاجر افزود: از بین این نمونه ها هم ۴ نفر به عنوان نمونه ملی معرفی و در مراسمی که در تهران برگزار شد مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: نمونه های بخش کشاورزی استان تجربیات خود را در اختیار کشاورزان قرار دهند تا شاهد ارتقای کیفیت تولید محصولات کشاورزی باشیم.

مهاجر اضافه کرد: قدردانی از زحمات کشاورزان در افزایش انگیزه کشاورزان و ارتقای تولید نقش دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت:ما در استان شرایط بسیار سختی را تحمل کردیم مانند کاهش 52 درصدی بارندگی و هم سرما و یخبندان ابتدای آذر که باعث از بین رفتن 120 هزار تن مرکبات و 20 هزار تن محصول کلزا شد.

وی تاکید کرد:اما کشاورزان استان نا امید نشدند و ما توانستیم در سه سال گذشته رشد تولید گندم 467 هزار تن و خرید تضمینی گندم هم 250 هزار تن را تجربه کنیم.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..