تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای نماینده وقت شما برای مردم است نه برای عکس یادگاری با مقامات

ساعت: 11:13 منتشر شده در مورخ: 1395/10/15 شناسه خبر: 997682

نماینده عزیز وقت شما برای پیگیری امورات مردم در مجلس است نه برای صرف زمان برای یک عکس یادگاری با وزرا و مقامات.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ،ملت ایران در چندین دوره از انتخابات مجلس به نمایندگان خود اعتماد کرده و کسانی را برگزیده اند که باید در خدمت مردم و پیگیر مشکلات آنان باشند .

ولی جای تاسف دارد که نمایندگانی هنوز با صرف زمان زیادی که متعلق به مردم است منتظر عکس انداختن با وزرا و مقامات هستند و فراموش کردند که در شهرستان و حوزه انتخابیه خود چه مشکلاتی که بر زمین مانده است.

جهت یادآوری آیا بهتر نبود اول به تکلیف خود در قبال قولی که به مردم داده اید عمل کنید؛ برای عکس انداختن زمان زیاد است.

بهتر است نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بدانند که این وقت که صرف خوشی های زودگذر آنها می شود می تواند مشکلات زیادی از منطقه را بزداید. باید به فکر دفترچه درمانی مادری بود که چهار فرزند معلول دارد و هنوز برای ویزیت فرزندش دفترچه ندارد و آنوقت دیگر جای هیچ سخنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری ازناو، مشکل بیکاری،پروژه های نیمه تمام ، مهاجرت های بی رویه به پایتخت، خالی شدن روستاها، تعطیلی کامل کشاورزی و مشکل خانمان برانداز طلاق درد امروز جامعه ماست.

روی سخن ما با تمام نماینده هاست، نمایندگانی که باید به تک تک آرایی که با صداقت و در سایه اعتماد به آنان داده شده در کارنامه عمل  خود پاسخگو باشند.

شاید نمایندگان با دیدن  عکس این شهدا بیشتر احساس مسئولیت کنند.

عکس و گزارش/سید مصطفی مرادخانی

 انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای نماینده وقت شما برای مردم است نه برای عکس یادگاری با مقامات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..