تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوستر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر رونمایی شد

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم رونمایی از پوستر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، صبح امروز با حضور سعید اسدی دبیر این جشنواره، عباس محبوب طراح پوستر و قباد شيوا داور بخش طراحی پوستر در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

سعید اسدی دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در ابتدای این مراسم ضمن تشکر از اهالی رسانه درباره رونمایی از پوستر جشنواره گفت: سپاسگزارم از حضور اصحاب رسانه؛ در روزی که ما هویت بصری و پوستر جشنواره تئاتر فجر را به ملت شریف ایران تقدیم می‌کنیم، این رخداد بزرگ را به دلیل ارتباط مستقیم هنر گرافیک و نمایش خجسته می‌دانم. 

وی در ادامه بیان کرد: هر ساله جشنواره تئاتر فجر در بخش بین‌المللی، با مردم ارتباط بهتری برقرار می‌کند و امسال هم سعی کردیم جشنواره‌ای مردمی برای مخاطبان داشته باشیم. 

دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر با تشکر از همکاران خود در بخش دبیرخانه در خصوص نشان و حضور آثار راه یافته به جشنواره در پوستر عنوان کرد: امسال با نگاهی ویژه به آثار، برنامه‌های بسیاری را به شکل مطلوب برگزار خواهیم کرد.

اسدی افزود: امروز روز توجه به هنر بصری است و امسال با یک تفاوت در بخش رونمایی، تمامی روند اجرا و طراحی پوستر را خواهید دید. در واقع پوستر امروز نتیجه چندین ماه تحقیق، گفتگو و طراحی‌های پی در پی است.

وی در ادامه گفته‌های خود، به ویژگی‌های موضوعی پوستر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر اشاره کرد و اظهار داشت: امسال در محورهای موضوعی جشنواره چند نکته مسئولیت‌های اجتماعی جامعه و برپایی کمپین حمایت از آب اشاره شده است. عزیزان ما در سطح شهر می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

اسدی تاکید کرد: در جشنواره امسال ما میزبان هنرمندان نابینا و ناشنوا هستیم و در برنامه امروز در میان خودمان عزیزانی را از انجمن کانون ناشنوایان داریم.

دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر با بیان اینکه از سال گذشته در جشنواره سی و چهارم، تلاش بر یکدست‌سازی هویت بصری داشتیم، توضیح داد: سال گذشته اقلام بصری جشنواره سی و چهارم در اختيار اصحاب رسانه و مخاطبان خود قرار گرفت و در نهایت به پوستر ختم شد؛ اما در سال جاری با ارتباط هنر گرافیک و نمایش، هویت بصری حائز اهمیت است و رفته رفته مفهوم بصری در پوستر سی و پنجمین جشنواره متجلی می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال گذشته جشنواره (تئاتر برای همه) خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌ها و رویکردهای این پوستر دعوت اجتماعی همه مردم به جشنواره است.

اسدی در پایان صحبت‌های خود با یادآوری روزهای باقی مانده تا آغاز برگزاری سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین امکانات همکاری و همراهی، گردهمایی‌های اجتماعی است که می‌توانیم در این روزهای باقیمانده تا برگزاری جشنواره، فضایی همدلانه را ایجاد کنیم.

همچنین در ادامه این مراسم پس از پخش ویدئویی از روند طراحی پوستر، عباس محبوب طراح و مجری پوستر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر، در خصوص ویژگی‌های آن گفت:  تئاتر یکی از شریف ترین هنرهاست و بنده به همراه همکارانم در گروه «الف» و در کنار استادان خود، توانستم اقلام هویت بصری و کارهای گرافیکی جشنواره را از اتمام دوره جشنواره سی و چهارم طراحی و پشتیبانی کنم.

وی در ادامه با بیان ویژگی‌های این پوستر اظهار داشت: اولین ویژگی نشانه‌ها در طراحی پوستر، نمایان کردن دوره سی و پنجم و عدد 35 جشنواره است که در کنار object ماسک و نشانه صورتک، شادی و غم‌های صورت‌ها را به نمایش گذاشته است.

ادامه دارد/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوستر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..