تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطهری به نمایندگان: دست از «دکتربازی» بردارید /فضای مجلس شبیه پارک لاله شده است

مطهری به نمایندگان: دست از «دکتربازی» بردارید /فضای مجلس شبیه پارک لاله شده است

به گزارش خبرآنلاين، در ادامه جلسه علني امروز، سیده حمیده زرآبادی نماينده مردم قزوين در مجلس فرصت مخالفت خود را با يك پيشنهاد به پزشكيان داد و گفت كه «دكتر پزشكيان در اين رابطه صحبت مي‌كند.»، در ادامه هم وكيلي عضو هيئت رئيسه و خود مطهري مدام از لفظ دكتر براي  خطاب قرار دادن، مسعود پزشكيان استفاده كردند، تا جايي كه استفاده متعدد اين لفظ موجب شد تا مطهري واكنش نشان دهد.

مطهري كه رياست مجلس را برعهده داشت، گفت: البته من به خودمان هيئت رئيسه پيشنهاد مي‌كنم كه اين القاب و عناوين را كنار بگذاريم به قول شهيد مطهري اين القاب و عناوين دل‌ها را از هم دور مي‌كند. اين دكتر بازي را كنار بگذاريم، اسامي را بگوييم خيلي بهتر است.(خنده نمايندگان مجلس)

در ادامه جلسه زماني كه لطفي نماينده مردم رزن در مجلس دهم فرصت تذكر يافت،‌گفت كه« تذكر من ماده 4 آيين نامه داخلي است كه گفته تردد افراد غيرمجاز در لابه لاي صندلي نمايندگان ممنوع است. آقاي مطهري ما به شدت ميبينم نه تنها در لا به لاي صندلي نمايندگان لابي ميكنند،‌بلكه در راهروهاي  مجلس هم اينگونه است كه نمايندگان نميتوانند راه بروند و حتي در كميسيون ها هم جايي براي نشستن از دست لابي بازي ها نيست. از شما مي‌خواهم شأن و منزلت را حفظ كنند و نگذارند اين لابي‌ها در مجلس نفوذ كند و در قانون گذاري اثر بگذارند.»

مطهري در پاسخ به اين تذكر گفت: اين ساختار صحن مجلس با اين فضاي سبزي كه ايجاد شده شبيه پارك لاله شده است،‌يعني خود به خود، اين فضا، اين حركت را مقداري اقتضاء مي‌كند ولي نظم مجلس قطعا بايد رعايت شود.

مطهري در واكنش به نمايندگان كه ميگفتند منظور لطفي لابي بيرون بود،‌پاسخ داد:  ايشان هم صحن را ميگويد،‌ هم لابي را. در همه صورت لابي كار مجلس است، اما اينكه ‌آن بيرون كه افراد غيرمسئول وارد شوند كار درستي نيست اما داخل صحن را بايد خودمان رعايت كنيم.


29217




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطهری به نمایندگان: دست از «دکتربازی» بردارید /فضای مجلس شبیه پارک لاله شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..