تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




البرز میزبان برگزاری آزمون تکواندو دان 3و 4 کشوری

محمد نوذری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود:در این آزمون که با حضور نماینده فدراسیون تکواندو، برگزار می شود 400 نفر از تکواندو کاران سراسر کشور برای ارتقای دان 3 و 4 در استان البرز حضور خواهند یافت.
وی اضافه کرد: همچنین آزمون کمربند تا دان 2 ویژه ورزشکاران استان البرز هفتم بهمن ماه درکرج برگزار خواهد شد.
نوذری با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ قهرمانی نوجوانان استان از روز جمعه 17 دی ماه جاری در کرج خبر داد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور 9 تیم از باشگاههای البرز در رده نوجوانان برگزار خواهد شد.
وی همچنین به حضور تکواندوکاران کشور هنگ کنگ در البرز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تعدادی از بانوان تکواندو کار البرزی عضو تیم ملی هستند، طبق هماهنگی های به عمل آمده با فدراسیون ، یک دیدار دوستانه و تمرین مشترکی تکواندوکاران تیم هنگ کنگ با با ملی پوشان و منتخبین البرز طی هفته جاری داشته اند.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «البرز میزبان برگزاری آزمون تکواندو دان 3و 4 کشوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..