تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز سردرگمی صبا

در این مطلب می خوانیم:
صبای قم دیروز، روز عجیبی را سپری کرد. در این روز حامد لک به شیوه‌ ای عجیب از صبا جدا شد و شایعه حضور محسن فروزان تا جذب حنیف عمران زاده و خداحافظی مرفاوی و از همه عجیب تر انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی که توسط او، تایید و توسط برخی از صبایی‌ ها تکذیب شد و درنهایت هم مرفاوی اعلام کرد استعفا نداده است.
صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از تمرین دیروز این تیم در جمع بازیکنان از آنها خداحافظی و از سمت خود کناره ‌گیری کرد. هنوز دقایقی از این خبر نگذشته بود که در خبرگزاری ‌ها و سایت های خبری اعلام شد سهراب بختیاری زاده بازیکن سابق تیم فوتبال صبای قم جایگزین مرفاوی شده است.
بلافاصله بعد از انتشار این اخبار، بختیاری زاده هم با تایید این خبر در مصاحبه ‌ای از پذیرفتن این مسئولیت ابراز خوشحالی کرد و گفت حسی که دارم این است که به خانه برگشته ام. سال‌ ها برای صبا بازی کرده ‌ام و از اینکه دوباره می ‌توانم به این تیم کمک کنم خیلی خوشحالم.
در حالی که خبر انتخاب بختیاری زاده از سوی باشگاه صبا به طور رسمی اعلام نشده بود این مصاحبه، مهر تاییدی بر صحت این خبر بود.
ساعاتی بعد از انتشار خبر خداحافظی مرفاوی و انتخاب بختیاری زاده به عنوان سرمربی صبا، مرفاوی مدعی شد که استعفای خود را به مدیر عامل باشگاه تقدیم نکرده است. صمد مرفاوی گفت: «من نمی دانم این شایعه استعفا از کجا درآمد. من به باشگاه صبا رفتم و به آقای کشوری‌ فر گفتم چرا اجازه دادید کریم اسلامی برود. او مهاجم بود و من در این فاصله نمی‌ توانم مهاجم پیدا کنم.
او ادامه داد: «من به کشوری فر گفتم حالا که از فروش اسلامی پول به باشگاه آمده است حداقل آن را به بازیکنان بدهید چون آنها نیاز دارند ولی متاسفانه این پول را به ساکت الهامی داده ‌اند. بعد از آن به تمرین آمدم و به بازیکنان گفتم باشگاه پول را خرج کارهای دیگر کرده‌ اند چرا که سیاه بازی بلد نیستم و نمی ‌توانم دروغ بگویم.»
سرمربی صبا در پاسخ به این سوال که «آیا استعفا داده یا نه» هم گفت: «من اصلا استعفایی نداده ‌ام. ضمن این که فسخ قرارداد هم شروطی دارد و اول باید با من تسویه حساب کنند.»
مرفاوی در پایان در مورد سرمربیگری سهراب بختیاری‌ زاده هم به طعنه گفت: «مثل اینکه خیلی ‌ها عجله داشتند زود من را برکنار کنند و جانشینم را انتخاب کنند.»
از کلام مرفاوی می ‌توان متوجه شد که وی رفتنی است و شاید ترجیح داده است به خاطر گرفتن حق و حقوق در این مقطع استعفای کلامی خود را تکذیب کند.
هر چند دیروز صبا روز پرخبری را پشت سر گذشت اما به نظر می‌رسد باید شاهد روزهای پرحاشیه‌ و پردردسری برای باشگاه صبای قم باشیم.
8138/ 6133/ تنظیم کننده: فرزانه پیری **انتشاردهنده: جعفرمسلمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز سردرگمی صبا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..