تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از کتاب شعر کلام ساجد

کتاب شعر «کلام ساجد» در شهرکرد رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری؛ در آیینی با حضور جمعی از شاعران و فرهنگیان در خانه هنرمندان شهرکرد، از کتاب «کلام ساجد» مجموعه اشعار احمد سجادی رونمایی شد.

«کلام ساجد» شامل یکصد و 17 غزل و قصیده با مضامین پند و اندرز، مراثی و مدایح اهل بیت عصمت و طهارت (س) و نیز بحر طویل با درون مایه طنز و مثنوی با گویش دهکردی است.

در این آیین از فعالیت‌های 50 ساله فرهنگی و هنری احمد سجادی شاعر پیشکسوت چهارمحال و بختیاری با اهدای گل و لوح سپاس، قدردانی گردید.

احمد سجادی متولد اسفند 1321 ه.ش در شهرکرد است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از کتاب شعر کلام ساجد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..