تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست باشگاه استقلال؛ هوادارن‌مان را ببخشید

درخواست باشگاه استقلال؛ هوادارن‌مان را ببخشید

ورزش > لیگ برتر - هواداران استقلال یک جلسه محروم شده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال تهران در نامه ای به سازمان لیگ از آنها درخواست کرد تا هواداران را برای تماشای بازی استقلال خوزستان ببخشند. به دلیل اتفاقات بازی استقلال و نفت در جام حذفی، هواداران استقلال یک جلسه از حضور در آزادی محروم شده اند و این مسئله به ضرر آبی هاست. از آنجا که بازی نفت تهران بازی خارج از خانه به حساب می آید، تماشاگران استقلال در دیدار خانگی با استقلال خوزستان محروم هستند. حالا افتخاری مدیرعامل استقلال به وحید بهاروند سرپرست سازمان لیگ نامه ای زده و از او درخواست کرده تا این محرومیت لغو شود.

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست باشگاه استقلال؛ هوادارن‌مان را ببخشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..