تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلالی ها خواستار لغو محرومیت تماشاگران

مدیر عامل باشگاه استقلال طی نامه ای خواستار لغو محرومیت هواداران این تیم شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به حیدر بهاروند، سرپرست سازمان لیگ، درخواست باشگاه استقلال مبنی بر بخشش محرومیت حضور تماشاگران در بازی لیگ برتر را به صورت رسمی به سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد.

باشگاه استقلال که به دلیل فحاشی هواداران در بازی مقابل نفت تهران به یک دیدار بدون تماشاگر محروم شده بود، در یک نامه رسمی به بهاروند سرپرست سازمان لیگ برتر خواهان لغو محرومیت تماشاگرانش شد.

استقلالی ها خواستار لغو محرومیت تماشاگران

برنامه تمرین امروز استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال ساعت 13:30 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

آبی‌پوشان پایتخت زیر نظر علیرضا منصوریان برای حضور پر قدرت در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر آماده می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلالی ها خواستار لغو محرومیت تماشاگران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..