تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دروازه‌بان سپاهان: پیشنهادهایی از اروپا دارم

کد خبر: ۴۵۵۰۲۴

۲۷۴  بازدید

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: از بچگی در سپاهان بودم و به غیر از سپاهان به هیچ تیمی حتی تیم‌های پایتخت فکر نمی‌کنم و اگر شرایط فراهم شود به اروپا خواهم رفت.

خبرگزاری ایسنا: مهدی امینی درباره شرایط سپاهان اظهار کرد: ما شرمنده هواداران هستیم زیرا نتوانستیم پاسخ محبت آن ها را بدهیم. این تماشاگران ثابت کردند که سپاهان چقدر هوادار دارد و امیدوارم در نیم فصل دوم جبران کنیم.

وی با بیان اینکه از شرایط خودم راضی هستم واسترسم نیز درون دروازه کم شده است، اضافه کرد: سپاهان، تیم ضعیفی نیست، درست است که در نیم فصل اول زیاد خوب کار نکردیم، اما در نیم فصل دوم جبران می کنیم.

امینی با بیان اینکه تمام تلاش من موفقیت تیم است، اضافه کرد: از بچگی در سپاهان بودم و به غیر از سپاهان به هیچ تیمی حتی تیم‌های پایتخت فکر نمی‌کنم و اگر شرایطی فراهم شود به اروپا خواهم رفت و البته پیشنهادهایی هم دارم، ولی فعلا در سپاهان هستم.

دروازه بان سپاهان درباره تیم ملی امید گفت: فعلا هیچ چیزی مشخص نیست، نه سرمربی و نه زمان تمرینات؛ مطمئنا چنین شرایطی به تیم ضرر می‌زند، ما باید تمرینات را از الان شروع کنیم زیرا با تمرینات و مربی به سرعت نمی‌توان موفق شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دروازه‌بان سپاهان: پیشنهادهایی از اروپا دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..