تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت توجه به ظرفیت‌های قانون شوراهای آموزش و پرورش

رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: به دنبال استفاده از ظرفیت‌های قانون شوراهای آموزش و پرورش هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش مرضیه گُرد معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: یکی از بهترین شرایطی که برای اداره آموزش و پرورش در چارچوب قانون می‌توانست رخ دهد تصویب قانون شوراها بود که سال 1372 مصوب شد اما هنوز نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های قانون شوراهای آموزش و پرورش به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت: هدف ما این است که بتوانیم با طرح مسئله هفته شوراهای آموزش و پرورش، توجه‌ سایر دستگاه‌ها را به آموزش و پرورش جلب کنیم و برای پیشرفت هرچه بیشتر نظام تعلیم و تربیت تلاش کنیم و قانون شوراهای آموزش و پرورش کمک می‌کند که یک نگاه ویژه به آموزش و پرورش داشته باشیم.

گُرد ادامه داد: ابتدا باید بستر لازم و زیربناها در استان‌ها به وجود آید و این اختیاراتی که قانونگذار به شوراها داده را منتقل کنیم و اعتقاد به یک وحدت رویه لازم در کل کشور داریم و معتقدیم فعالیت‌های آموزشی بر اساس سیاست های ابلاغی وزارتخانه و اسناد بالادستی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقشه راه باید اجرا شود ولی برنامه‌ریزی استانی را باید خود استان انجام بدهد.

وی توضیح داد: به عبارت دیگر اگر در استان‌ها معضل و مشکلی در هر زمینه ای مانند مسائل مالی، اداری و نیروی انسانی و غیره پیش می آید مسئولان همان استان یا شهرستان مشکل را حل می‌کنند و این اختیاراتی که قانونگذار تعیین کرده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش یک اَبَردستگاه است و بیشترین پرسنل و مخاطب را دارد ما نیازمند این هستیم که در همه ابعاد تمام دستگاه‌ها کمک و همفکری کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت توجه به ظرفیت‌های قانون شوراهای آموزش و پرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..