تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان بیمه سلامت بالاخره زیر مجموعه وزارت بهداشت شد

سازمان بیمه سلامت بالاخره زیر مجموعه وزارت بهداشت شد

جامعه > سلامت - خانه ملت نوشت: نمایندگان مردم در خانه ملت موافقت کردند تا سازمان بیمه سلامت از وزارت کار انتزاع و به وزارت بهداشت انتقال یابد.

نمایندگان درنشست علنی امروز (چهارشنبه 15 دی ماه) مجلس شورای اسلامی،درجریان بررسی بند( الف) ماده 87 لایحه برنامه ششم با بندالحاقی لایحه برنامه ششم توسعه موافقت کردند.

گفتنی است؛نمایندگان با 130 رای موافق، 84 رای مخالف و 9 رای ممتنع از مجموع 243 نماینده حاضر در مجلس با الحاق یک بند به بند (الف) ماده 87 موافقت کردند.

براساس این گزارش؛"اکبر رنجبرزاده" عضو هیأت رئیسه مجلس در پیشنهادی خواستار انتقال سازمان بیمه سلامت به وزارت بهداشت شد که نمایندگان با آن موافقت کردند.

شایان ذکر است؛در بند الحاقی این ماده آمده است:از زمان ابلاغ این قانون، سازمان بیمه سلامت از وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی منتزع و با حفظ شخصیت حقوقی و استقلال مالی بر اساس اساسنامه ای که به تصویب هیات وزیران می رسد وابسته به وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی اداره می شود،اساسنامه این سازمان به پیشنهاد وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به تصویب هیات وزیران می رسد.

۴۷۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان بیمه سلامت بالاخره زیر مجموعه وزارت بهداشت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..