تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر رییس کمیته تحقیق و تفحص صندوق فرهنگیان درباره پولشویی در سریال «شهرزاد»

نظر رییس کمیته تحقیق و تفحص صندوق فرهنگیان درباره پولشویی در سریال «شهرزاد»

فرهنگ > سینما - رییس کمیته تحقیق و تفحص صندوق فرهنگیان تاکید کرد اخباری که در مورد محرزشدن پولشویی تهیه‌کننده سریال شهرزاد صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جبار كوچكي‌نژاد، رييس كميته تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان تاکید کرد: هرگونه اظهارنظری مبني بر محرز شدن پولشويي تهيه‌كننده سريال شهرزاد رد شده و تا اين لحظه هیچ مدركي دال بر صحت اين ادعا به كميته تحقيق و تفحص نرسيده است.

کوچکی‌نژاد گفت: اظهارات آقاي خجسته، عضو اين كميته نظر شخصي خودش بوده اما کمیته تحقیق و تفحص تا الان، مداركي دال بر صحت ادعاهای مطرح شده در خصوص پولشویی تهیه کننده سریال شهرزاد نديده است.

او افزود: هنوز چيزي براي ما روشن نشده و اساسا هم به اعضا اعلام كرديم درباره ابعاد و اطلاعات پرونده هيچ مصاحبه‌اي نكنند. طبيعتا كميته تحقيق و تفحص هم اطلاعات و اخباري كه در اين رابطه از طرف افرادي به جز سخنگو و رييس هيات اعلام مي‌شود را تكذيب مي‌كند.

رييس كميته تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان اعلام کرد: فردي با عنوان جعلي كارشناس كميته تحقيق و تفحص به بانك سرمايه رفته بود و به صورت خودسرانه و دروغ خواستار بررسی و دریافت اطلاعات شده است.

5858




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر رییس کمیته تحقیق و تفحص صندوق فرهنگیان درباره پولشویی در سریال «شهرزاد»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..