تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهپیمایی مردمی در گرامیداشت شهید النمر در بحرین

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، راهپیمایی مردمی در یادبود آیت الله نمر در اولین سالگرد شهادت وی در مناطق عالی، کرزکان، سار، البلاد القدیم، بنی جمرة، النویدرات و المصلّى برگزار شد.

این راهپیمایی با شعار "او همیشه زنده است"، برای اعلام پیمان وفاداری با راه و خط مشی مبارزاتی آیت الله نمر به همت ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین برگزار شد.

به گزارش العالم، راهپیمایان جنایت رژیم سعودی در اعدام آیت الله نمر در اوایل سال 2016 میلادی را محکوم کردند، و در اقدامی نمادین، مراسم تشییع نمادین این روحانی بارز شیعه را برگزار کردند، تا با این کار بر وفاداری خود به این شهید و لزوم قصاص قاتلان و نیز حق سرنگونی رژیم سعودی تاکید کنند.

در همین حال، سایت منامه پست گزارش داد: ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، مراسم یادبودی را نیز به همین منظور با شرکت فرزند آیت الله نمر برگزار کرد

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهپیمایی مردمی در گرامیداشت شهید النمر در بحرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..