تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت مردم در جوامع شاخص توسعه یافتگی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی افشانی صبح چهارشنبه در همایش سالانه شوراهای حل اختلاف فارس، گفت: با افزایش جمعیت و میزان جرم به طور حتم نمی توانیم مانند گذشته ها و با تکیه بر توان دولتی با مشکلات مقابله کنیم.

وی ادامه داد: آنچه طی سال های گذشته انجام شد، تکیه بر مردم و معتمدین مردمی در بخش مقابله و بررسی جرم و اختلافات است که تاثیر مثبت را شاهد هستیم.

استاندار فارس با اشاره به اینکه مصالحه در هر شرایط بهتر از زندان است، گفت: ثابت شده وقتی کسی با یک جرم اندک وارد زندان می شود پس از گذشت مدتی، حرفه ای خارج می شود و از طرفی کینه ای از کسی به دل دارد که باعث شده وارد زندان شود به همین دلیل به دنبال انتقام می گردد.

وی تصریح کرد: بنابر این آنچه مهم است صلح و دوستی است که این مهم از طریق شوراهای حل اختلاف ممکن است.

افشانی تاکید کرد: همگان شاهد موفقیت های شورای حل اختلاف هستند اما باید با بررسی بیشتر مشکلات آنها را برطرف کرد.

استاندار فارس ادامه داد: همه مکلف هستیم از نهادهای اجتماعی تا زمانیکه دولتی نشدند حمایت کنیم که بسیار با ارزش است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت مردم در جوامع شاخص توسعه یافتگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..