تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زخمی شدن سه نفر از کارشناسان میراث فرهنگی بانه

چهارشنبه، 15 دی 1395 ساعت 10:212017-01-04حوادث

در یک حمله مسلحانه حفاران و قاچاقچیان مواریث فرهنگی در شهرستان بانه سه نفر از جمله دو نفر از کارشناسان اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بانه و یک نفر از اعضای انجمن میراث فرهنگی این شهرستان به شدت زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

- اتاق خبر 24": براساس وظایف سازمانی و سرکشی ها و بازدیدهای کارشناسان از آثار تاریخی سطح استان روز دوشنبه مورخ 13 دی ماه طی بازدید کارشناسان اداره میراث فرهنگی شهرستان بانه از محل حفاری غیر مجاز صورت گرفته شده در آثار تاریخی مربوط به روستای شرگه  از توابع این شهرستان، با آثار مربوط به جرم مواجه شده و برحسب وظیفه قانونی خود اقدام به ضبط آثار مربوط به حفاری غیر مجاز می کنند.

پس از صورتجلسه کردن شرح واقعه و ضبط ابزارآلات غارتگران آثار فرهنگی و تاریخی، در حین بازگشت با کمین غارتگران مواجه شده و پس از درگیری شدید مسلحانه دو نفر از کارشناسان اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بانه و یک نفر از اعضای انجمن میراث فرهنگی در حین انجام ماموریت به شدت زخمی می شوند که حال دو تن از آنان به دلیل شدت جراحات وارده وخیم است.

غارتگران پس از زخمی کردن کارشناسان میراث فرهنگی اقدام به واژگونی خودرو آنان کرده که طی همین درگیری هم علاوه بر تخریب ماشین، متاسفانه دو انگشت دست عضو انجمن میراث فرهنگی بان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زخمی شدن سه نفر از کارشناسان میراث فرهنگی بانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..