تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری شکارچی غیر مجاز 26 پرنده در گمیشان

شکارچی غیرمجاز 26 پرنده وحشی در گمیشان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ دادستان گمیشان گفت:با گزارش دریافتی از اداره محیط زیست این شهرستان درباره وجود تعدادی پرنده وحشی در مخفیگاه یکی از شکارچیان منطقه موضوع در دستور کار قرارر گرفت و با اجرای عملیات مشترک پلیس آگاهی و محیط زیست این شهرستان متهم دستگیر از مخفیگاه این متهم 26 قطعه کوکر شکم سفید کشف شد.

علی اکبر قنبرزاده افروزی افزود: همچنین تعدادی ادوات و ابزار صید و زنده گیری پرنده های وحشی مانند دام هوایی و یک دستگاه موتور سیکلت که در صید پرندگان از آن استفاده می شد، از این محل کشف شد.

وی ادامه داد: این پرندگان برای زنده گیری پرندگان شکاری در زیستگاه های گلستان استفاده می شود.

کوکر یا باقرقره پرنده‌ای است دانه ‌خوار که از شناسی دارای خانواده‌ مستقل با نام کوکریان (Pteroclididae) است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری شکارچی غیر مجاز 26 پرنده در گمیشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..