تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام اسامی 200 ورزشکار متهم به دوپینگ روسی

کد خبر: ۴۵۴۸۷۲

۱۴۸  بازدید

فدراسیون جهانی دوومیدانی اعلام کرد 200 ورزشکار روسی در این رشته متهم به دوپینگ هستند.

خبرگزاری فارس: فدراسیون جهانی دوومیدانی اسامی 200 ورزشکار روسی که متهم به دوپینگ هستند را اعلام کرد. براین اساس ورزشکاران برای شرکت در مسابقات جهانی باید مجوز لازم را داشته باشند.

طبق گزارشی که مک‌لارن ارائه کرد، بیش از هزار ورزشکار روس درگیر دوپینگ هستند و کمیته بین‌المللی المپیک نیز تحقیقات را در خصوص ورزشکاران المپیک سوچی آغاز کرده است.

در حال حاضر ورزشکاران روسیه از حضور در مسابقات جهانی محروم هستند و تا زمانی که مسئولان جهانی مطمئن باشند ورزشکاران پاک هستند اجازه حضور در مسابقات را خواهند داشت.

دوومیدانی‌کاران روس‌ اجازه حضور در المپیک ریو را نداشتند و کمیته پارالمپیک این کشور نیز از حضور در بازی‌های ریو 2016 محروم شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام اسامی 200 ورزشکار متهم به دوپینگ روسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..