تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدابیر آموزش و پرورش برای تحصیل در مناطق محروم/ ارائه دوره های ضمن خدمت برای معلمان کوچ رو

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی گفت: برای معلمان کوچ رو و عشایری دوره های ضمن خدمت ارایه می شود.

تدابیر آموزش و پرورش برای تحصیل در مناطق محروم/ ارائه دوره های ضمن خدمت برای معلمان کوچ رومحی الدین بهرام محمدیان رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون تدابیر در نظر گرفته شده برای دانش آموزان مناطق محروم کشور اظهار داشت: مدارس شبانه روزی، کلاس های چند پایه  از جمله اقداماتی است که در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص ارائه آموزش های مهارتی متناسب با شرایط هر منطقه به تناسب شرایط برای دانش آموزان، عنوان کرد: هنوز اقدام خاصی برای ارایه آموزش ها به تناسب شرایط هر منطقه انجام نشده است.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی گفت: در کنار توجه به مناطق محروم مدارس عشایری و کوچ رو نیز مورد توجه بوده اند تا دانش آموزان در چنین شرایطی از تحصیل باز نمانند.

محمدیان با بیان اینکه برای تمامی معلمان دوره های ضمن خدمت درنظر گرفته می شود، بیان کرد: براین اساس مرکز نیروی انسانی این دوره ها را برای معلمان مناطق عشایری،چندپایه و کوچ رو در نظر گرفته اند.

وی یادآور شد: معلمان مناطق کوچ رو و عشایری همراه با دانش اموزان هستند تا فعالیت های آموزشی دانش آموزان در جابجایی ها مختل نشود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدابیر آموزش و پرورش برای تحصیل در مناطق محروم/ ارائه دوره های ضمن خدمت برای معلمان کوچ رو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..