تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون سیاسی رئیس جمهور سیاسیون را به شفاف سازی مالی دعوت کرد +توئیت

حمید ابوطالبی در صفحه توئیتر خود از پاسخ به انتظار ملی برای شفاف سازی مالی افراد سیاسی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید ابوطالبی معاون سیاسی کشور با انتشار توئیت های متفاوت در صفحه توئیترش از رجال سیاسی کشور خواست همانطور که قبلا اظهار تمایل کرده اند در مورد مسائل مالی و دخل و خرج انتخاباتی سال 92 شفاف سازی کنند.

ابوطالبی در توئیتر خود نوشت:

1."اكنون كه همه باكمال ميل خواستاراعلام علنی حسابهای تحت نظرشان باشفافيت كامل شده اند،اميداست اين انتظارمبارک مردمی در همين ماه اتفاق بيافتد.

2.علاوه براين، همه كانديداهای انتخابات سال ٩٢ هم دخل و خرج انتخاباتی شان را علنا اعلام كنند، تا مشخص شود به چه كسانی ازب يت المال كمک شده است.

3.همه صميمانه در پاسخ به اين "انتظار ملی" نشان دهيم: آن را كه حساب پاک است از محاسبه چه باک است."

حمید ابوطالبی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون سیاسی رئیس جمهور سیاسیون را به شفاف سازی مالی دعوت کرد +توئیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..