تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام معاون رئیس جمهور به «مشهد 2017»

پیام رئیس سازمان میراث فرهنگی به مناسبت انتخاب #مشهد به عنوان پايتخت فرهنگى جهان اسلام 2017.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پیامی به مناسبت آغاز ماموریت مشهد به عنوان پايتخت فرهنگى جهان اسلام در سال 2017، ضمن تبریک این رویداد به مردم ابراز امیدواری کرد که در این سال، مشهد مقدس منشأ برکت فرهنگی برای جهان اسلام و الگویی برای توسعه پايدار در ایران باشد.

زهرا احمدی پور در پیام خود یادآور شده است: «انتخاب مشهد به عنوان «پایتخت فرهنگ اسلامی» از سوی سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی اسلامی در سالی که از سوی سازمان ملل متحد، سال جهانی «گردشگری پایدار: ابزار توسعه» نام گذاری شده، مسوولیت دست اندرکاران برای اجرای طرحی نوین در گردشگری اسلامی را بیش از همیشه ضروری جلوه می دهد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام معاون رئیس جمهور به «مشهد 2017»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..