تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم اربعین شهید مدافع حرم در رشت برگزار می‌شود

رحیم عشقی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: مراسم اربعین شهید یدالله قاسم‌زاده مدافع حرم زینبی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه قدس گیلان واقع در میدان شهدای گمنام رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم ساعت 15 پنجشنبه 16 دی ماه برپا می‌شود افزود: مراسم چهلمین روز شهادت این مدافع حرم اهل بیت (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صابر انصاری مسئول تربیت - آموزش بسیج سپاه قدس گیلان و با مداحی محمد پوراسماعیلی همراه است.

مسئول فرهنگی سپاه رشت خاطرنشان کرد: شهید یدالله قاسم‌زاده روز دوشنبه اول آذرماه 95 در راه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوریه به فیض شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این شهید مدافع حرم اصالتاً اهل رشت و ساکن تهران بود که حین عملیات مستشاری در حومه شهر حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

پیکر مطهر مدافع حرم شهید یدالله قاسم‌زاده روز پنجشنبه 4 آذرماه در محله خزانه تهران تشییع و در قطعه 53 بهشت زهرا(س) خاکسپاری شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم اربعین شهید مدافع حرم در رشت برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..