تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاز مازندران قطع نمی شود

عبدالله رضیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه درپی لغو قرارداد گاز ترکمنستان با کشورمان و احتمالاً قطع گاز مازندران اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران روز سه شنبه با وزیر نفت دیدار کردند اظهار داشت: وزیر با قاطعیت اعلام کرد گاز مازندران به هیچ عنوان قطع نخواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین با اعمال کامل و لازم مدیریت توزیع علیرغم افت دما اما گاز خانگی مازندران وبرخی صنایع وابسته به کشاورزی مثل گلخانه‌ها قطع نخواهد شد.

رضیان افزود: وزیر نفت وعده داد حداکثر تا تیرماه خط دامغان - ساری در مدار قرار خواهد گرفت و با تمهیداتی که پیش بینی شده گاز استان مازندران با تأمین از خطوط استان‌های همجوار قطع نخواهد شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد. وزیر نفت در این دیدار با تشریح روند قرارداد گاز با ترکمنستان خاطرنشان کرد برای حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران زیر بار مطالبه غیراصولی ترکمنستان نرفتیم و انشالله با افزایش تولیدات داخلی و مدیریت مصرف بیش‌ازپیش بر عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی افزوده خواهد شد.

وی گفت: در این دیدار بر لزوم صرفه‌جویی هم‌وطنان جهت مدیریت مصرف و توزیع عادلانه تأکید شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاز مازندران قطع نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..