تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرداری ورامین به مصاف هیئت تکواندو شمال شرق می رود

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم از دور برگشت لیگ  برتر تکواندو باشگاه های کشور در حالی روز پنج شنبه پیگیری می شود که در یکی از مهم ترین دیدارهای این هفته، تیم های شهرداری ورامین و هیئت تکواندو شمال شرق به مصاف یکدیگر می روند.

شاگردان پیام خانلرخانی در دور رفت لیگ برتر تکواندو در یک بازی برتر و حساب شده توانستند تیم هیئت تکواندو شمال شرق را شکست داده و تلاش دارند تا بار دیگر نتیجه دور رفت را تکرار کنند.

هیئت تکواندو شمال شرق نیز تلاش دارد تا با برتری مقابل شهرداری ورامین یک شگفتی بزرگ خلق کرده و استعداد و شایستگی خود را به رخ حریفان بکشد.

تا پیش از مصاف تیم های شهرداری ورامین و هیئت تکواندو شمال شرق، نماینده تکواندو ورامین با کسب ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و برای صعود به صدر جدول باید تمامی حریفان خود را شکست دهد.

تیم شهرداری ورامین منتظر لغزش تیم دانشگاه آزاد اسلامی است تا با برتری مقابل حریفان خود به صدر جدول رده بندی رسیده و بار دیگر قهرمانی را برای مردم ورامین به ارمغان بیاورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرداری ورامین به مصاف هیئت تکواندو شمال شرق می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..