تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری تشکر با صحت در «لیسانسه‌ها» چگونه شکل گرفت؟

بهنام تشکر از حضور در «لیسانسه‌ها» و همکاری مجدد با سروش صحت گفت.

بهنام تشکربهنام تشکر بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور در سریال «لیسانسه‌ها» گفت: این سریال همانند پیشنهادهای دیگر به من پیشنهاد شد و من از نوشتن فیلمنامه اطلاع داشتم که آقای صحت و ایمان صفایی نوشته‌اند. چند قسمت متن را خواندم، متن خیلی خوب بود و خواستم بعد از پنج سال با سروش صحت کار کنم.

بازیگر «ساختمان پزشکان» در خصوص نقش عنوان کرد: نقش پلیس را بازی می‌کنم که به شدت منظم است و ارباب رجوع خیلی برای او مهم است، حتی با کادر خود در کلانتری خیلی سختگیری می‌کند.

وی در ادامه صحبتهایش در خصوص پیشنهادهای سینمایی اظهار داشت: پیشنهاد سینمایی داشتم اما به دلیل تصویربرداری سریال «لیسانسه‌ها» نتوانستم قبول کنم و خوشبختانه پیشنهاد دارم.

این بازیگر در خصوص فیلم سینمایی «لاک قرمز» بیان کرد: فیلم خوب و شیرینی است. تماشاگر را درگیر خود می‌کند و مردم از دیدن این فیلم لذت می‌برند.

تشکر در پایان در خصوص دغدغه خود عنوان کرد: خداروشکر جزء کار دغدغه‌ای ندارم و دوست دارم کاری را انجام دهم که دوست داشته باشم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری تشکر با صحت در «لیسانسه‌ها» چگونه شکل گرفت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..