تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره بزرگ استعدادیابی ژیمناستیک خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

حسین معماریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: جشنواره بزرگ استعدادیابی را با همکاری آموزش و پرورش در بهمن‌ماه امسال برگزار می‌کنیم. این جشنواره برای دختران ژیمناستیک استان است که در سالن استاد یزداد برگزار می‌شود. در این جشنواره استعدادیابی از ورزشکاران ژیمناستیک استان نیز تقدیر می‌شود.

وی تصریح کرد: تیم ایروبیک ژیمناستیک پنج نفره خراسان‌رضوی در مسابقات کشوری این رشته در اصفهان مقام دوم را کسب کردند. این مسابقات آذرماه امسال در این استان برگزار شده بود. پسران استان نیز در این مسابقات مقام سوم را به دست آوردند.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان خراسان‌رضوی گفت: وهاب ناصری از استان خراسان‌رضوی در مسابقات قهرمان قهرمانان کشور که در شهریور ماه برگزار شد موفق به کسب این عنوان شد. حمید میرشکاری از استان به مسابقات انتخابی تیم ملی برزگسالان برای مسابقات آسیایی و کشورهای اسلامی اعزام خواهیم کرد.

معماریان بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون چهار برنامه استعدادیابی در استان برگزار کرده‌ایم که نتیجه آن را در مسابقات کشوری دیدیم. در حال حاضر 50 نفر از استعدادهای استان زیر نظر مربیان در حال آموزش هستند.

وی اظهار داشت: در استان پنج هزار و 450 نفر ورزشکار استان یافته وجود دارد که در کشور از این لحاظ رتبه پنجم در کشور را داریم. شهرستان‌های استان خراسان‌رضوی فاقد سالن اختصاصی هستند.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان خراسان‌رضوی گفت: براساس همکاری با آموزش و پرورش، شهرستان‌های استان از امکانات این مرکز برای انجام فعالیت‌های ورزشی خود استفاده می‌کنند و در استان 16 هیئت فعال هستند.

معماریان بیان کرد: هیئت استان در مشهد تنها دو سالن اختصاصی دارد و آموزش و پرورش نیز در استان هفت سالن که تا حدودی استاندارد هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره بزرگ استعدادیابی ژیمناستیک خراسان‌رضوی برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..