تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنگ خطربحران کمبود شدید فضای آموزشی در تهران/قانون شوراهای آموزش و پرورش حلقه ای مفقوده

مدیر کل آموزش و پرورش تهران، رعایت نشدن قانون شوراهای آموزش و پرورش را عاملی در بحران شدید کمبود فضای آموزشی تهران دانست.

علیرضا کمریی مدیر کل آموزش و پرورش تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه یکی از مشکلات منطقه 22 تهران ساخت و سازهای صورت گرفته و تاثیر گذاری آن بر فضای آموزشی بوده است، عنوان کرد: بیش از40 دستگاه و تعاونی در این منطقه اقدام به ساخت وساز کرده که تا قریب به دوسال آینده نیاز به مکان آموزشی در این مناطق به شدت احساس می شود.

وی ادامه داد: ماده 18 قانون شوراهای آموزش و پرورش به فضای آموزشی اختصاص دارد که در منطقه یادشده این قانون مغفول مانده است.

مدیر کل آموزش و پرورش تهران بیان کرد: اکنون نگرانی جدی برای بحران کمبود شدید فضای آموزشی در این منطقه وجود داشته که برای حل این مشکل قریب به 120 فضا نیاز داریم.

کمریی با اشاره به اینکه این تعداد فضای موجب تناسب میان واحدهای آموزشی ومسکونی در این منطقه می شود، اظهار داشت: در جلسات شورای آموزش و پرورش استان این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است.

وی از تشکیل کارگروهی با فرمانداری و هماهنگی با شهرداری خبر داد و افزود: این امر برای شناسایی فضاهایی با کاربری آموزشی بوده همچنین کسانی که اقدام به ساخت و ساز مدرسه می کنند باید نسبت به این امر متعهد شوند.  

مدیر کل آموزش و پرورش تهران گفت: اقدامات آموزش و پرورش، استاندار و فرماندار در امر توجه به رعایت تامین فضای آموزشی، نگرانی ها برای بحران طی 2 سال آینده را برطرف می کند.

کمریی با بیان اینکه بناهای قدیمی با قدمت بیش از 40 سال از دیگرمشکلات ساماندهی فضای آموزشی شهر تهران محسوب می شود، یاداور شد: برای رفع این مشکل به تامین اعتبار نیاز بوده که نقش خیرین در این زمینه تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنگ خطربحران کمبود شدید فضای آموزشی در تهران/قانون شوراهای آموزش و پرورش حلقه ای مفقوده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..