تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مد زيبايي كاشت نگين و تغيير رنگ چشم/ خطر تخليه چشم در كمين طرفداران

دبير كل انجمن چشم پزشكي ايران گفت: مد زيبايى كاشت نگين و تغيير رنگ چشم خطر تخليه چشم و نابينايى به همراه دارد.

محمود جباروند دبیرکل انجمن چشم پزشکی ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مد زیبایی تغییر رنگ چشم و کاشت نگین گفت: انجام اعمال جراحی مانند تغییر چشم در افراد سالم مورد تایید مجامع علمی نیست و آسیب های جدی به بافت های سالم چشم وارد می کند، به همین دلیل ما به هیچ وجه این جراحی را توصیه نمی کنیم.

دبیر کل انجمن چشم پزشکی ایران با تاکید بر خطرات کاشت نگین در داخل چشم برای زیبایی اظهار داشت: در این روش به دلیل اینکه نگین‌ها جسم خارجی در چشم محسوب شده، احتمال آلودگی ها و عفونت های چشمی بالا می رود. 

وی افزود: در کاشت نگین ممکن است که میکروب یا عامل بیماری زا در لایه های داخلی چشم نفوذ پیدا کرده و حتی در مواردی موجب تخلیه چشم شود.

جباروند با بیان اینکه این اعمال جراحی را متخصصان چشم انجام نمی دهند، گفت: مردم باید آگاه باشند که اگر در یک مرکز زیبایی اعمال جراحی کاشت نگین و تغییر رنگ چشم انجام می شد، به هیچ وجه مورد متخصصان چشم پزشکی نبوده و به هیچ وجه نباید سراغ آن ها رفت.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مد زيبايي كاشت نگين و تغيير رنگ چشم/ خطر تخليه چشم در كمين طرفداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..