تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکیپ تیم منتخب فیفا در سال ۲۰۱۶ را لو داد

به گزارش افکارنیوز،

مراسم بهترین های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۶ قرار است هفته آینده در زوریخ سوییس برگزار شود و بهترین های سال ۲۰۱۶ جهان در این مراسم معرفی خواهند شد.

یکی از بخش های این مراسم همچون سال‌های قبل، تیم منتخب سال فوتبال جهان بوده است. این‌بار در آستانه شروع مراسم، روزنامه اکیپ تیم منتخب سال ۲۰۱۶ فیفا را که بر اساس رای کاربران به صورت اینترنتی به دست آمده است، به شرح زیر اعلام کرد:

دروازه‌بان:‌

مانوئل نویر (آلمان - بایرن مونیخ)

مدافعان:

سرخیو راموس (اسپانیا - رئال مادرید)، جرارد پیکه (اسپانیا - بارسلونا)- تیاگو سیلوا (برزیل - پاری سن ژرمن)، مارسلو (برزیل - رئال مادرید)

هافبک ها:

تونی کروس (آلمان - رئال مادرید)،  لوکا مودریچ (کرواسی - رئال مادرید)، آندرس اینیستا (اسپانیا - بارسلونا)

مهاجمان:

لیونل مسی (آرژانتین - بارسلونا)، نیمار (برزیل - بارسلونا)، کریستیانو رونالدو (پرتغال - رئال مادرید)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکیپ تیم منتخب فیفا در سال ۲۰۱۶ را لو داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..