تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل زن 40 ساله در دام پلیس افتاد

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ محمد محمدی منش  گفت: کاراگاهان پلیس بامداد روز گذشته از قتل مسلحانه زن  40 ساله در منزلش باخبر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان زهک افزود: بلافاصله پس از وقوع این قتل اقدامات تخصص کاراگاهان پلیس شروع شد و در همان ساعات اولیه وقوع جرم، کاراگاهان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ردپاهایی از دخالت یکی از بستگان مقتول در این رابطه را به دست آوردند.

 این مقام  انتظامی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس با پیگیری سرنخ های به دست آمده، محل سکونت این فرد را شناسایی کردند و صبح امروز وی را در منزلش در شهرستان زهک در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زهک خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده که 32 سال سن دارد در تحقیقات تخصصی پلیس به این قتل به وسیله یک قبضه سلاح کمری با همکاری یکی از بستگانش اعتراف کرد. 

حمدی منش با اشاره به اینکه همدست دیگر این متهم، که 30 سال سن دارد در ادامه رسیدگی به این پرونده دستگیر شد، در خصوص انگیزه متهمان از ارتکاب این قتل گفت: متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس،انگیزه خود از اجرای این قتل را اختلافات مالی با همسر مقتول اعلام کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل زن 40 ساله در دام پلیس افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..