تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسر بچه 2 ساله جان برادر دوقولویش را نجات داد +تصاویر

لحظه زیبایی را ببینید که پسر بچه کوچک به برادر دو قولو و گرفتارش کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری که مشاهده می‌کنید از خانه یک خانواده فرستاده شده است که مادر و پدر از خانه بیرون رفته بودند و کودکان دوقولو خود را تنها گذاشته بودند. لحظه زیبای کمک به برادر +تصاویر

تصاویر نشان می‌دهند قفسه وسایل این کودکان از کنار دیوار به روی یکی از بچه‌های خانواده افتاده است و برادر او در حال کمک کردن به او می‌باشد.

لحظه زیبای کمک به برادر +تصاویر لحظه زیبای کمک به برادر +تصاویر

این پسر بچه هرچقدر تلاش می‌کند تا قفسه‌ را از روی برادر کوچک خود بلند کند، نمی‌تواند و در عوض آن را به جلو هل می‌دهد تا برادرش بتواند از زیر آن بیرون بیاید.

لحظه زیبای کمک به برادر +تصاویر

پس از بازگشت پدر و مادر این بچه ‌ها به خانه آن‌ها متوجه این حادثه برای آن‌ها شدند و اعلام کردند که بچه‌ها هیچ صدمه‌ای ندیده‌اند و در پستی که در فیس بوک خود گذاشته بودند قصد داشتند تا با این حادثه والدین را با خطر وسایلی که برای فرزندان خود می‌خرند، مطلع کنند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسر بچه 2 ساله جان برادر دوقولویش را نجات داد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..