تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات همسر عامل حمله اخیر در استانبول: نمی‌دانستم شوهرم عضو داعش است!

رسانه‌های ترکیه اظهارات همسر عامل حمله اخیر در استانبول که به کشته شدن 39 نفر منجر شد را منتشر کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، همسر عامل حمله مسلحانه اخیر استانبول در اظهاراتی گفت: من نمی‌دانستم همسرم عضو داعش است و مثل دیگران از حمله اخیر به باشگاه شبانه استانبول از طریق شبکه‌های تلویزیونی باخبر شدم.

اخبار ضد و نقیضی درباره تابعیت مظنونی که به عنوان عامل حمله تروریستی اخیر در استانبول شناخته شده، وجود دارد. برخی رسانه‌ها تابعیت این فرد را قرقیز و برخی او را چینی می‌دانند. 

به گفته رسانه‌ها این مظنون به همراه زن و دو فرزندش به قونیه در مرکز ترکیه سفر کرده و آپارتمانی برای سه ماه اجاره کرده بود. این فرد 29 دسامبر برای انجام حمله تروریتسی اخیر به استانبول رفته بود. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات همسر عامل حمله اخیر در استانبول: نمی‌دانستم شوهرم عضو داعش است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..