تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از خاطرات برادران شجاع نوری تا پخش فیلم آتش گرفتن ماشین خواننده «دنگ شو» + فیلم

از خاطرات برادران شجاع نوری تا پخش فیلم آتش گرفتن ماشین خواننده «دنگ شو»به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامبد جوان شب گذشته «خندوانه» را با اعلام حمایت از محیط زیست و دغدغه‌های اجتماعی برنامه را آغاز کرد و در خصوص طراحی و اجرای دکور برنامه تلویزیونی«خندوانه» گفت: تمام نشانه هایی که به روی دیوار دکور ما نقش بسته، حیواناتی هستند که متاسفانه در ایران وضعیت مناسبی ندارند و در حال انقراض هستند و از آنجایی که «خندوانه» دغدغه محیط زیستی و اجتماعی دارد، به همراه بهراد جوان بخت و گروه طراحی و اجرایی او، این دکور را طراحی کردیم.
 
وی ادامه داد: ما باید در فصل زمستان بیش از دیگر فصول سال آلودگی هوا را جدی بگیریم. از امشب بیاییم با هم در جریان استفاده بیشتر از وسایل نقلیه عمومی، اتوبوس، تاکسی و مترو شرکت کنیم. من اینجا از اتوبوسرانی، تاکسی داران، موتورسیکلت سوارها و همه مردم خواهش می کنم که نسبت به نقص فنی وسیله نقلیه خود نوجه کنند.
 
کارگردان این برنامه عنوان کرد: از خودتان عکس بگیرید و با عنوان هشتگ (#) هوای پاک آن را با ما به اشتراک بگذارید.
 
جوان بعد از اجرای چند بخش گزارشی و گفتگو با معصومه آباد عضو شورای شهر تهران به میزبانی خانواده موسیقی «دنگ شو» رفت و در گفتگویی صمیمی به اولین آغاز همکاری اشاره کرد.
 
گروه موسیقی «دنگ شو» شب گذشته به همراهی طاها و شایان شجاع نوری و همچنین میلاد باقری خواننده گروه از اولین همکاری خود گفتند.
 
برادران شجاع نوری در ابتدا پس از سلام و احوال پرسی با حضار داخل استودیو، با بیان اینکه اولین اجرای خود را شب یلدا برای دانشجویان دانشگاه تهران داشتند، در خصوص ورودشان به عرصه موسیقی گفتند: یازده سال پیش، شب یلدای سال 1384 اولین قطعه موسیقی خودمان را برای دانشجویان دانشگاه تهران اجرا کردیم و چون مورد استقبال قرار گرفت، اردیبهشت ماه هم باز به دانشگاه رفتیم و با اعتماد به نفس بیشتر اجرای دوم را داشتیم.
 
این دو برادر در ادامه از خاطرات کودکی خود و تغییر مسیرشان از رشته های تحصیلی و حرکت به سمت هنر سینما و موسیقی بیان کردند.
 
طاها شجاع نوری با بیان اینکه از کودکی دوست داشتم معماری بخوانم و کارگردان سینما شوم، درباره ورود خود به عرصه موسیقی بیان کرد: من در دانشگاه شهرسازی خواندم و توانستم خیلی راحت آن را بگذرانم. بعد چند فیلم کوتاه ساختم و با شروع ساخت فیلم بلندم از ایران رفتم و وقتی برگشتم، همه چیز تغییر کرد و بعد از آن در اجرای موسیقی مسیر خود را پیدا کردم.
 
همچنین برادر دیگر، شایان شجاع نوری افزود: من به خاطر علاقه شخصی ام به ادبیات و زیر مجموعه های علوم انسانی، در انتخاب رشته خود، رشته های تحصیلی ادبیات، ارتباطات، روانشناسی و مردم شناسی را برگزیدم، اما شب پدر و مادر همه را تغییر داده بودند و چهار اولویت اولم را حقوق زدند. برای همین چهار سال حقوق خواندم و خیلی راحت توانستم از این مسیر جدا شوم و وارد موسیقی شدم.
 
گفتنی است؛ در ادامه این گفتگو جوان پیگیر حضور باقری خواننده گروه شد که بعد از پخش ویدیویی کوتاه از آتش گرفتن ماشین او، باقری با اجرای یک قطعه کوتاه وارد صحنه شد و به گفتگو پرداخت.
 
طاها شجاع نوری با اشاره به اینکه گروه «دنگ شو» با خوانندگان زیادی همکاری داشته، اظهار داشت: علی زند وکیلی، امید نعمتی، سپنتا مجتهد زاده، سعید حاتمی و میلاد باقری که آخرین خواننده ای است که به ما اضافه شده است.
 
باقری و طاها شجاع نوری به درخواست جوان قطعه «خندوانه» را که برای سری سوم این برنامه ساخته بودند، اجرا کردند.
 
برادران شجاع نوری به همراه باقری از اتفاقاتی که حال دلشان را بد می کنند، گفتند و طاها شجاع نوری به همراه خواننده گروه باقری قول دادند، بعد از برنامه در فرصتی مناسب به عیادت سالمندان بروند و هر قطعه خاطره انگیزی که آن عزیزان می خواستند را اجرا کنند.
 
همچنین شایان شجاع نوری هم با بیان اینکه در فصل سرما بیشتر به حیوانات محبت کنیم، قول داد برای پرندگان غذا تهیه و در مکانی برای آنها بریزد.
 
شب گذشته خندوانه، بعد از ثبت لبخند 10 ثانیه گروه موسیقی «دنگ شو» و آرزوی سلامتی، شادی، آرامش و صلح برای مردم به پایان رسید.برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید
 
گزارش از محدثه نعمتی  
 
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از خاطرات برادران شجاع نوری تا پخش فیلم آتش گرفتن ماشین خواننده «دنگ شو» + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..