تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پارلمان ترکیه با تمدید سه ماهه وضعیت فوق العاده موافقت کرد

به گزارش ایرنا به نقل از اسکای نیوز، با این مصوبه پارلمان ترکیه انتظار می رود که همه پرسی درباره نظام ریاست جمهوری احتمالی در ترکیه در اواخر ماه مارس آینده زیر سایه وضعیت فوق العاده امنیتی برگزار شود.
وضعیت اضطراری در ترکیه از 15 جولای 2016 و به دنبال تلاش ناکام برای کودتا در این کشور حاکم شده است؛ کودتایی که دولت ترکیه آن را به جماعت فتح الله گولن معارض حزب حاکم عدالت و توسعه نسبت داده است.
به نظر می رسد حوادث اخیر امنیتی در ترکیه به ویژه حمله خونبار چند روز گذشته به یک باشگاه شبانه در استانبول باعث ترغیب مقام های ترکیه به تمدید وضعیت فوق العاده شده است.
شبس**9241**1574* مترجم: جواد ارشادی** انتشار دهنده: محسن تهوری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پارلمان ترکیه با تمدید سه ماهه وضعیت فوق العاده موافقت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..