تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت 25 تروریست در بمباران مقر اصلی جبهه النصره در استان ادلب سوریه

به گزارش ایرنا، شبکه الجزیره به نقل از یک منبع در جبهه النصره اعلام کرد که در این حمله هوایی، مقر اصلی این گروه در منطقه ای میان دو شهرک سرمدا و کفردریان در شمال غرب ادلب هدف قرار گرفته است.
این مقر شامل تعدادی دفتر فرعی متعلق به جبهه النصره بوده و این بمباران به هلاکت همه تروریست های موجود در آن که حدود 25 نفر بوده اند منجر شده است.
رسانه های مخالفان سوری روز سه شنبه اعلام کردند که چند هواپیمای جنگی که احتمال می رود متعلق به ائتلاف آمریکایی باشد یکی از مقرهای جبهه النصره در منطقه ای میان شهرک های سرمدا و کفردریان در نزدیکی مرزهای ترکیه را بمباران کردند.
صفحه های مخالفان در شبکه های اجتماعی نیز اعلام کردند که در این حمله یکی از بزرگترین پایگاه های گروه تروریستی النصره در کوه سرمدا هدف قرار گرفت.
کاربران شبکه های اجتماعی روز سه شنبه اعلام کردند که این حمله هوایی توسط یک بمب افکن B52 آمریکایی و با شلیک 4 موشک انجام شده است.
جبهه النصره(فتح الشام) از گروه های مسلحی است که توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد درکنار داعش به عنوان گروه تروریستی شناخته شده است.
همچنین یکشنبه شب گذشته 12 تن از تروریست های النصره از جمله 3 سرکرده آنها به نام های خطاب القحطانی، ابوعمرالترکستانی و ابومصعب الدیری درحمله یک هواپیمای بدون سرنشین کشته شدند.
6116/ 3404** انتشاردهنده: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت 25 تروریست در بمباران مقر اصلی جبهه النصره در استان ادلب سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..