تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس دادگستری شاهرود: بسیج همه امکانات برای کاهش تصادفات ضروری است

به گزارش ایرنا، علی اکبریان عصر سه شنبه در نشستی که برای بررسی مشکلات و حوادث رانندگی شهرستان شاهرود در محل دادگستری برگزار شده بود ، افزود: در هر حادثه رانندگی ممکن است یک و یا چندخانواده آسیب دیده و مشکلات اجتماعی بسیار زیادی پدید آید.
وی کارهای فرهنگی را در امتداد برنامه های دیگر بسیار مفید خواند و گفت: باید تلاش شود با همکاری بیمه ها و همه دستگاه های مرتبط با حوادث ترافیکی ، کارهای فرهنگی اثرگذار انجام شود.
اکبریان با بیان اینکه از رسانه های جمعی هم در این باره کمک گرفته شود، افزود: برنامه های فرهنگی باید برمحور ضرورت احترام به قانون و شهروندان طراحی شود.
وی از عزم جزم دستگاه قضایی در برخورد بازدارنده با رانندگان حادثه ساز خبر داد و گفت: دستگاه قضایی در این مورد مماشات و چشم پوشی نخواهد کرد.
حسن ترکمانی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شاهرود هم گفت: مصوبه های این نشست در شورای ترافیک شهرستان مطرح و پیگیری خواهد شد.
وی افزود: برخی از نگرانی های مطرح شده در این نشست ، پیشتر در شورای ترافیک شهرستان بررسی شده و راهکارهایی نیز برای آن ها پیش بینی شده است.
میزان حوادث رانندگی حادثه ساز در شهرستان شاهرود یکی از نگرانی ها مهم مسوولان این شهرستان است.
در این نشست که مسوولان دستگاه های مسوول در امر ترافیک شهرستان شاهرود حضور داشتند ، کارها و برنامه های دستگاه مربوطه را بیان کردند.
قرار است نظیر چنین نشستی برای بررسی بیشتر مشکلات و کارهای انجام شده در آینده برگزار شود.
شهرستان شاهرود با 220 هزار نفر جمعیت و افزون بر51 هزار کیلومتر مربع وسعت،در شرق استان سمنان واقع شده است.
شاهرود بیشترین جمعیت و وسعت را در بین شهرستان های استان سمنان دارد.
7358/6167 خبرنگار : سروش مولانا ** انتشاردهنده: محسن شاکری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس دادگستری شاهرود: بسیج همه امکانات برای کاهش تصادفات ضروری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..