تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر حکومت ایران تنها راه پیش روی ترامپ

به گزارش افکارنیوز،

از آنجایی که در پیش بینی های ضد انقلاب همواره کلینتون که سیاست مدار تر و سابقه ایران ستیزی وی بر همگان روشن بود برنده انتخابات بود پس از روی کار آمدن ترامپ تمام برنامه ریزی های ضد انقلاب مختل شد و اکنون این جماعت در رسانه ها و لابی های خود مشغول رایزنی برای توجیه ترامپ برای فشار بیشتر بر ایران هستند.

هفته گذشته که برخی از ضد انقلاب دون پایه با نامه ای برای ترامپ به وی پیشنهاد تحریم های بیشتر بر ضد ملت اران را دادند در روز های اخیر نیز در شبکه های معاند تحلیل گران ضد ایرانی ترامپ را ترغیب به سرنگونی ایران می کنند.

به عنوان مثال در برنامه افق نو صدای آمریکا محسن میلانی می گوید که ترامپ مخالف تغییر رژیم ایران است،زیرا تجربه عراق و افغانستان نشان داده تغییر رژیم به ضرر آمریکاست.

وی به صراحت به ترامپ پیشنهاد می دهد که برای از بین بردن اسلام سیاسی،باید رژیم سیاسی ایران را تغییر دهد. او همچنین می گوید ایران باید نگران باشد چون ممکن است که روزی روسیه در مواجهه با آمریکا ایران را بفروشد.

وی می گوید که ایران در برابر امریکا هیچ قدرتی اعم از سخت و نرم ندارد و کاملا دست بسته است و باید تمام شروطی را که دولت آمریکا برای ادامه تعاملات در آینده تعیین می کند را قبول نماید.

لازم به یاد آوریست که این گونه موضع گیری های کاملا منفعلانه و ظلم پذیر در ماه های اخیر از طرف خود ضد انقلاب خارج نشین مورد انتقاد قرار گرفته مثلا یکی از سایت های ضد انقلاب در انتقاد به نامه ذلیلانه سی وطن فروش به ترامپ نوشت:”نامه سی تن به نحو ناشیانه‌ای مسئولیت همه مسائل بغرنج و تاریخی خاورمیانه را متوجه جمهوری اسلامی می‌بیند و حتی اشاره‌ای به اسراییل و توطئه‌های عربستان سعودی علیه مردم منطقه ندارد. آن‌ها حتی هنوز وارد این عرصه نشده‌اند که اتحاد جدید عربستان و اسراییل بخش مهمی از بازی‌های منطقه‌ای را شکل داده  که نه علیه جمهوری اسلامی که علیه هویتی به نام ایران است.اشاره نامه سی تن به موشک‌های بالستیک ایران بی‌ارتباط‌ترین بخش نامه است. نوشتن نامه به ترامپ و اشاره به طرح‌های موشکی تردیدهایی را ایجاد می‌کند و موضوع را اندکی پیچیده و مشکوک می‌کند.اصرار بر محدود کردن فعالیت موشکی ایران یک درخواست صرفا اسراییلی با حمایت عربستان سعودی است تا تنها برتری احتمالی ایران در مقابل شیوخ تا دندان مسلح منطقه کارایی خود را از دست بدهد.”




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر حکومت ایران تنها راه پیش روی ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..