تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حوادث مهم در ثانیه های آخر اتفاق می افتد

به گزارش افکارنیوز،

عباس جدیدی در سیصد و هجدهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در خصوص گورخواب ها من یک سال و نیم پیش تذکری را مطرح کردم و عنوان کردم به جای بدهی ساکنان نفرآباد، یک قبر به آنها بدهیم که از محل فروش آنها درآمدی کسب کنند.

وی افزود: این تذکر آن زمان جدی گرفته نشد و اکنون با مشکل جدی تر روبرو شدیم.

وی در تذکر دیگر به اعضای شورای شهر تهران گفت: بسیاری از اعضا تاکید می کنند که عمر شورا به پایان رسیده است. این موضوع غلط است. بازی ۹۰ دقیقه است و اتفاقاً حوادث مهم در ثانیه های آخر اتفاق می افتد. این تکرار باعث بی انگیزگی اعضا می شود.

مهدی چمران نیز در پاسخ به این تذکر گفت: اتفاقاً باید به افرادی مانند آقای جدیدی وقت اضافه هم بدهند.

 

گردشگری شهرداری، سازمان نیست

علیرضا دبیر نیز در تذکری به فرزاد هوشیار، گفت: شاهدیم که شما جلساتی را با عنوان سازمان گردشگری شهرداری تهران برگزار می کنید که این اشکال جدی دارد.

وی تاکید کرد: شما مصوبه ای از شورای شهر نگرفته اید مبنی بر اینکه سازمان هستید.

 

شهرداری از باغ های باقی مانده صیانت کند

غلامرضا انصاری افزود: درخواست ما از آقای قالیباف این است که مراقب باقی مانده باغ ها و درختان باشد که برافراشته شدن برج ها، در معرض تاراج قرار نگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حوادث مهم در ثانیه های آخر اتفاق می افتد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..