تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایان: قرارداد مربی تفتیان تا پایان ماه بسته می‌شود/ بودجه محدود است؛ نمی‌توانیم به همه حقوق بدهیم

حسین شایان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین شرایط انتخاب مربی برای حسن تفتیان، دونده سرعت المپیکی کشورمان اظهار داشت: مذاکرات همچنان در حال انجام است و قرارداد مربی برای تفتیان تا پایان ماه بسته خواهد شد.

وی درباره اعتراض ورزشکاران به قطع شدن حقوق‌ها در دوومیدانی که آخرین آنها احسان حدادی بود و در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم فدراسیون در تصمیم خود تجدیدنظر خواهد کرد؟ گفت: در آخرین جلسه سازمان تیم‌های ملی تصمیمی بر تغییر این موضوع گرفته نشد. به هر حال هر کسی از نگاه خودش با این مسئله برخورد می‌کند. به نظر ما ورزشکاران ملی‌ باید زیر نظر مربیان فدراسیون تمرین کنند و این حق‌الزحمه اردو نیز برای چنین دوومیدانی‌کارانی است. در واقع نمی‌توان به همه دوندگان که حتی خارج از سیستم فدراسیون تمرین می‌کنند، پول پرداخت کرد.

عضو سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی ادامه داد: در رده جوانان نیز با بررسی‌هایی که می‌شود، جایزه، حق‌الزحمه و چنین مسائلی پرداخته می‌شود. ما نمی‌توانیم به ورزشکاری که در سطح استانی است، حقوق بدهیم. در واقع آن نفراتی که در سطح کشور، آسیا و جهان هستند قادر خواهند بود از امکانات بهره ببرند.

شایان گفت: بودجه محدود است و باید از آن بهترین استفاده را کرد. در سال‌های گذشته ورزشکاری بود که چند صد میلیون هزینه‌اش شد، اما نه ورودی المپیک کسب کرد و نه در آسیا به مدال رسید.

وی در پایان درباره تعداد دوندگان اعزامی به مسابقه ماراتن آسیا عنوان کرد: حضور نفر اول مسابقه قهرمانی کشور قطعی است. درباره سایر نفرات نیز باید جلسه تشکیل شود تا تصمیم‌گیری کنیم. با توجه به تعویق مسابقات قهرمانی آسیا، حتی این احتمال نیز وجود دارد که یک رقابت دیگر برای تعیین نفرات اعزامی برگزار کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایان: قرارداد مربی تفتیان تا پایان ماه بسته می‌شود/ بودجه محدود است؛ نمی‌توانیم به همه حقوق بدهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..