تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجتمع تفریحی ۱۸ هکتاری در گرمه احداث می شود/ تصویر

ساعت: 23:45 منتشر شده در مورخ: 1395/10/14 شناسه خبر: 997415

شهردار گرمه از اغاز عملیات اجرایی مجتمع تفریحی افتاب خبر داد و افزود: فاز یک این طرح تا نوروز ۹۵ به بهره برداری میرسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری گرمه، ناصری شهردار گرمه از آغاز عملیات اجرایی مجتمع تفریحی آفتاب در این شهر خبر داد و اظهار داشت: این مجتمع با وسعت ۱۸ هکتار  احداث خواهد شد.

وی اظهار داشت: این طرح در واقع ساماندهی فاز دوم بوستان بزرگ شقایق به وسعت ۱۵۰ هکتار است که فاز یک ان با مساحت ۱۰ هکتار پیش از این، اجرایی و عملیاتی شده بود‌.

رضا ناصری یادآور شد: در این مجتمع، خدمات نوین تفریحی و گردشگری به شهروندان ارائه خواهد شد و در  این مجموعه ابزار ورزشی، دریاچه مصنوعی، نمازخانه، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری احداث می شود.

وی احداث دریاچه مصنوعی یک هکتاری را مهمترین بخش تفریحی مجتمع آفتاب عنوان کرد و بیان داشت: این دریاچه با ارتفاع یک و نیم متر ساخته می شود که قابلیت اجرای طرح های تفریحی از جمله به کارگیری قایق های پدالی در آن امکان پذیر خواهد بود.

شهردار گرمه با بیان اینکه طرح جداسازی آب شرب و  آب مورد نیاز برای فضای سبز در سال ۹۳ برای شهر گرمه مصوب شده است افزود: این دریاچه مصنوعی علاوه بر کاربری تفریحی به عنوان استخر ذخیره ای برای آب فضای سبز مورد استفاده قرار خواهد گرفت و محل تامین آب آن نیز از چاه های عمیق شهرداری است.

ناصری در پاسخ به این سوال که آیا احداث این مجتمع تفریحی توجیه اقتصادی دارد ؟گفت: احداث پارک ها و بوستان ها به هیچ عنوان دارای درآمد و توجیه اقتصادی نیست اما شهرداری گرمه به جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان و تبدیل این شهر به شهری مهاجرپذیر اقدام به احداث این مجتمع بزرگ نموده است ضمن اینکه قرارگیری رستوران ها و اماکن تجاری در آن می‌تواند درامد زایی و تولید شغل داشته باشد.

وی اعتبار پیش بینی شده در سال ۹۵ برای احداث مجتمع خدماتی آفتاب را ۲۰۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی شهرداری دانست و گفت: در مرحله اول این طرح دریاچه مصنوعی آن احداث می‌شود که امیدواریم با مساعد بودن شرایط آب و هوایی کار ساخت ان تا نوروز ۹۶ به اتمام رسیده و آبگیری شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجتمع تفریحی ۱۸ هکتاری در گرمه احداث می شود/ تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..