تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بكارگيری دانش و تجربه حافظ امنيت كشور است

مشاور عالی فرمانده ناجا گفت: بكارگيری دانش و تجربه حافظ امنيت كشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، سردار سرتيپ دكتر بهرام نوروزی مشاور عالی فرمانده ناجا در كارگاه آموزش و تحول كلانتری و پاسگاه های گيلان كه با حضور مسئولان انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به اينكه انقلاب اسلامی بركت های زيادی را نصيب ايران اسلامی كرده، گفت: وجود امنيت پايدار در ايران اسلامی از بركت های انقلاب اسلامی است. 

وی با تاكيد بر اينكه شهروندانی كه نسبت به مسائل پيرامون و آينده خود بی تفاوت باشند و همه امور را به ديگران محول كنند بايد منتظر آسيب های آينده باشند، ادامه داد: وجود امنيت و آرامش مطالبه همه مردم است. 

اين مقام ارشد انتظامی با يادآوری اينكه ماموريت های پليس بايد با دقت و نظارت انجام شود، متذكرشد: پليس بايد با بهترين عملكرد، زيباترين خاطرات را در ذهن مردم باقی بگذارد. 

سردار نوروزی احترام به قانون و رعايت احترام متقابل در بين شهروندان را يكي از ويژگی های مهم جامعه پيشرفته دانست و اضافه كرد: پليس بايد با مجرمان مقتدر و با شهروندان با مهربانی و عطوفت رفتار كند. 

مشاور عالی فرمانده ناجا امنيت اخلاقی را يكی از مولفه های امنيت اجتماعی دانست و ادامه داد: خانواده ها مهمترين عنصر در حفظ امنيت اخلاقی جامعه هستند. 

سردار نوروزی با تاكيد براينكه برهم زدن عفت عمومی و امنيت اخلاقی ناامنی را در پيش خواهد داشت، يادآورشد: نيروی انتظامی نيز بايد در اين عرصه فعاليت مناسبی داشته باشد. 

اين مقام ارشد انتظامی با يادآوری اينكه دولت و ملت بايد در پيشرفت كشور مكمل يكديگر باشند، ادامه داد: بكارگيری دانش و تجربه حافظ امنيت كشور است. 

وی در ادامه امر به معروف و نهی از منكر را يكي از فرهنگ های غنی ايرانی اسلامی دانست و افزود: برپا نگه داشتن امر به معروف و نهی از منكر در جامعه موجب پيشرفت فرهنگی و اجتماعی جامعه می شود. 

سردار نوروزی نيروی انتظامي را يكی از اركان قدرت و امنيت جمهوری اسلامی ايران اعلام كرده و خاطرنشان كرد: ايمان به خدا و صداقت در خدمت گذاری، مهمترين ويژگی نيروهای هميشه پيروز است. 

مشاور عالی فرمانده ناجا بيكاری و وضعيت اقتصادی و تهاجم های فرهنگی را مهمترين علت ناامنی اخلاقی در جامعه خواند و ادامه داد: همه آسيب های اجتماعی برای جلوگيری بايد ريشه يابی شوند.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بكارگيری دانش و تجربه حافظ امنيت كشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..